23 Şubat 2012 Perşembe

Napardım sen olmasan?:)

Bugünden itibaren yazacağım sana....Tanımadığım ve bir yerlerde var olduğuna inandığım sevgili....:)İnsanların ağırlıklı 'DELİ' diye nitelendirip,şizofreni tescilimi bekleyen bir insanoğlu insan kızıyım bendeniz...:)
Bir yerlerdesin...Nerelerdesin?
Bir yerlerdesin...Belki uzağımdasın...Belki yakınımdasın...Belki güne yeni başlıyorsun henüz...Benim günüm biterken...Belki bir gözyaşı damlıyor kirpiklerinden veya ramak kalmış çehrenden aşağı inmesine...Belki kahkahaların kulakları çınlatıyor....Ya da berbat öresi acılar yaşayıp sabırlar eşliğinde dualar ediyorsun...Ya da ne biliyim güzel karelerle dopdolu bir gün geçirip çektiğin unutulmaz anlara bakıyorsun...Ama bir uhde vardır belki boğazında...'Acaba?'ların vardır beki kafanın içinden geçen labirentlerinde saklı...Ne biliyim veya dinçtir kafan...'Hayatımı yaşıyorum!'diyorsundur elindeki kadehe bakıp iç çekerek?...Hepsi ihtimaller denizimde ki oltama takılacak bir ihtimal...:)Bilmiyorum nerelerdesin ama ben seni merak ediyorum sadece bu var içimde sana dairi....:)
Şu anda esen bir lodosa kapılmışsan eğer kokunu yolla kalbimin kıyı şeridine...İçime çekiyim herşeyinle kokunu gözden ırak olan yüreğimin kıyılarında...
Günün bitmişse eğer diliyorum sana en güzelinden 'İyi geceler...Tatlı rüyalar tanışmadığım sevgili...:)
Yeni başlıyorsan eğer güzel bir 'Günaydın Sevgilim:)'
Ama devam ediyorsan bir şekilde hedeflerine ulaşmak için hayatına...Kaldığın yerden devam et...Seni bekliyorum bilinmeyen denklemimin çözüm kümem...:)