26 Nisan 2011 Salı

tuhaf hisler

Yepyeni bir hayat için klişe bir cümle kurayım mı bende?Ya da olması gereken cümle bu mudur?'Yepyeni bir sayfa açıyorum hayatımda'....iyi tamam güzel de yepyeni sayfayı açıyon da sen o defteri yine bir gün kapatmayacak mısın? ya da hep böyle olmamış mıydı...
Bilmiyorum ama yepyeni sayfaya yepyeni cümleler kurmaktan korkuyorum silgi kullanmak istemiyorum ve syfayı mahvetmek hele hiç istemiyorum...Niye mi?Yorgun bir savaşçı gibi düşünüyorum belki de bilemem ama farkındayım bir yokluk var hayatımda....bir açlık ta var...nasıl giderebileceğime dair en ufak bir fikrim olmadığı için sen bana 'ne istediğini bilmiyorsun' dedin...Aslında yeterince tanımadan bunu tellafuz etmen başta bende kırıcı etki yarattı ama sonra sana hak verdim...
Neyse uzatmayacağım böyle işte canım sıkkındı bişiler karaladım şimdi gidip yemek yiyeceğim ve kalan hayatıma devam edeceğim....