25 Ocak 2011 Salı

YUMAK:)

hayat...bir yerlerde 'Tanrı nın atmadığı zarlar'la karşımıza yeni şanslar ve fırsatlar sunuyor...Kaç kişi bu fırsatları değerlendiriyor.Kaç kişi elindekileri değerlendiriyor?Doğru tercihler yapıp sonuçlarını daha katlanılabilir hale getiriyor?Bugün soru sorma günümde miyim bilmiyorum.Sadece kafamda dolaşan şu 40 tane kuyrukları birbirine değmeyen tilkiden bahsediyorum sadece.
Şu sıralar duygu yumağımla oynuyorum,tıpkı kendini oyalayan yumakla oynayan kediler gibi.Dışardan eminim en az o kediler kadar aptal gözüküyorumdur.'Gel sen ne çektiğimi bir de bana sor'diyerek cevap veriyorum o gözle bakanlara.Sonra dönüyorum ve kendime diyorum ki:'İyi de ne çekiyorsun ki?'Cevap:HİÇ:)
Aklıma takılan bikaç his ve bunların oluşturduğu denklemler var.Çözüm kümeleri ve kesişim kümeleri SEVGİ denilen his.Ha birde yalnızlık...yanlışlıkla oluşuveren olaki değişmeyen yalnızlık.
Keşke şu çözüm kümemi boş küme ile de olsa değiştirebilen birisi çıksa...Çok zor.Herkesin o kadar yoğunluğu,o kadar 'hakkaten meşgul'iyetleri var ki...Benim durumum onlar için 'YOKLUĞUN VARLIĞIN BİR'den farksız değil...
Her neyse...can sıkıntısı nelere kadir...bir kez daha gördüm...'burdan yazımda ve düşüncemde katkısı olan tüm herkese teşekkür ederm...':P :)