24 Aralık 2010 Cuma

Kalbinde Parmak İzim Var....

Mirkelam ın bi dönem çıkan albümünün adıydı eğer yanlış hatırlamıyorsam...Ve beni çok fazla etkilemişti...'Kalbinde parmak izim var!'...Nasıl bir iz bırakma şeklidir.Hiç bir zaman kaybolmayacak,yeni birileri gelse de gitse de o kalbe hatta yerleşip hüküm sürse de problem değil çünkü orada benim parmak izim var.Sabit ve gitmeyecek hiç bir yere.
Kalbim mi?Kalbimde bir çok parmak izi var.Ama ben olay yerinin temizleme derdindeyim her şekil ize karşı.Geride kalan kanıtları ortadan kaldırıyor zaten suçlu genelde parmak izlerini temizlemek bana düşüyor...
Fark etmiyor bişey.Gün geliyor.Suçlu yeniden olay mahaline geliyor,bende tüm soğuk kanlılığımla onu tutuklamak istiyorum ama bir çoğunda başaramıyorum.Bu durumda ben bir 'kürkçü dükkanı' değil 'olay yeri' oluyorum..Ama senaryolar hep aynı neticelendiği için ve yeni bir vukuat olmadığı için birşey fark etmiyor..Durağan,rutin bir hayat...Sıradanlaşan bir yaşam...
Bir gün belki...Tüm herşey altüst olur.Ben mars ederim veya ben 'şah-mat'yaparım;hayatımı,hayatıma giren-çıkanları...
Neyse temiz bir kalp diliyorum tüm insanlara.İz bırakmasın kimse kimsenin kalbinde ya da üzücü bir iz olmasın bu parmak izleri...