23 Aralık 2010 Perşembe

...(ifadesiz bir his):)

Pamuk şeker...Bu içimdeki tatlı mutluluğu en iyi anlatan kelimeler 'pamuk şeker':)Belki anlamsız,belki basit,belki de çocukça ama olsun.Öyle bir sevinç ki beni mutlu ediyor...Kısacık bir an aldığım bir haber beni bu kadar çocukça ve safça mutlu ettii...Bazen gerçekten iyi biri olduğuma inanıyorum her ne kadar gerçeklik payı çok az olsa da...:P :)Ama saf kalpliyim demek ki birini silmek istiyorum ama bi şekilde ona ulaşmak istiyorum sonra ve başka bi şekilde ona ulaşıyorum...Sanki Allah bana bağışlıyor mutluluğumu:)Sanki?:)
Neyse ufak bi mutluluk içeriği anlatılmasa da küçük bir mesaj yaaa benim anlamsız olan bu mutluluğum...Sadece önemsendiğimi hisettiren bir mesaj işte...Ufak bi şeyde olsa düşünüldüğünü bilince insan inanılmaz mutlu oluyor:)
mutluyummmmmmmmmmmm............:)))